neděle 26. října 2014

Lehounký propínací svetr

Jestli si pamatujete na můj květnový příspěvek, kde jsem si stěžovala, co všechno mám rozdělaného, asi si vybavíte i tuhle ukázku.


A teď v celé kráse - je to propínací svetr podle návodu z Drops Design zde. Můj první svetr:-) Počítáte správně, že od května uplynula dost dlouhá doba... Ležel mi doma dobré tři měsíce, než jsem se dokopala, abych ho sešila a přišila knoflíky.
Pletla jsem dvojitě současně z Delight odstín 09 a Brushed Alpaca Silk odstín 03. Původní barevný záměr byl trochu jiný. Čekala jsem, že víc vyniknou odstíny Delight. Funguje to ale tak, že základní barvu určuje chlupatá Alpaca a na pozadí probleskují melíry Delight, v reálu o něco výrazněji než jak to vypadá na fotce.
Lehounký v nadpisu příspěvku má několik významů. Návod je jednoduchý, plete se celý svetr v jednom kuse, na závěr se sešívá na bocích a rukávech. Na jehlicích pětkách to rychle přibývá a celý svetr váží jen 320 gramů. Lehounký a hřeje. Asi v něm zítra vyrazím do práce:-)


4 komentáře: